Avatar billede falkevej Juniormester
18. januar 2011 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tab punkter i skabelon.

Er ved at lave en skabelon til mit brevpapir.
Mangler dog at få indsat tab punkter hvor navn, adresse, postnr skal stå.
Ved der med en kodt på en eller anden måde kan gøres så ved tryk på tab springer makøren hen til navn og ved nyt tryk på tab springer den frem til adresse osv, osv..
håber der er en som lige ved hvordan det skal gøres.
18. januar 2011 - 17:45 #1
Det kan du gøre ved at indsætte formularfelter, der hvor du ønsker mulighed for at indtaste data.
Herefter beskyttes skabelonen, så det kun er muligt at indtaste i formularfelterne.

Derved opnår du den ønske funktionalitet med tab-tasten.
Avatar billede falkevej Juniormester
19. januar 2011 - 14:02 #2
Jeg siger tak.
Hvordan får du nu dine point.
20. januar 2011 - 14:21 #3
Jeg lægger et svar her - som du efterfølgende accepterer.