Avatar billede OUTKNOX Nybegynder
16. januar 2011 - 10:43 Der er 1 løsning

linksys bfw11s4 router hopper af, og kører langsomt

Når jeg sætter internettet fra fiberboksen direkte til min compyter, så måler jeg 35/30 på vores 30/30 forbindelse.
Men hvis jeg så kører det med kabel igennem routeren, så kan jeg kun måle 20/15.
Hvis jeg så kører trådløst igennem routeren (når det endelig virker) Så kan jeg kun måle 0,5/0,5.

Jeg kører med WEP kryptering på min router, for med WPA kan jeg ikke oprette forbindelse til routeren.
Med WER kan jeg godt komme på routeren, men når jeg så kommer på nettet, så går der 1-10 min så hopper den af nettet igen. Så skal jeg have strømmen fra og til igen på routeren, så kører det igen 1-10 min.

Router opsætning:
Upgraderet firmware
Standard indstillinger
WEP kryptering

Kører med Vista på compyteren

Så mine spørgsmål er:

-Hvorfor kan jeg ikke få mere forbimdelse igennem routeren..?
-Hvorfor hopper den af nettet hele tiden
Avatar billede OUTKNOX Nybegynder
18. januar 2011 - 21:36 #1
Har købt en D-Link DIR-655 Router, og problemet er løst.. min router var nok bare ved at være færdig..