Avatar billede Helbo-DK Juniormester
15. januar 2011 - 22:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Feedback ønskes på A-helbo.dk

Hej Eksperter

Jeg har nu arbejdet lidt med et nyt design til min iværksætterblog. http://www.a-helbo.dk.

Hvad synes I om designet, og har i kommentarer eller forslag til forbedringer? Hvad synes I?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
17. januar 2011 - 19:00 #1
Ingen der kan komme med noget feedback?
Avatar billede mikaelch Novice
22. januar 2011 - 22:50 #2
der er ikke meget at sige udover skaf en masse links , da siden ser flot ud , evt. skrive flere gode indlæg måske begynder nogle at linke til din hjemmeside
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. februar 2011 - 18:47 #3
Ok Mikaelch. Smid det som et svar, så skal du få point! :D
Avatar billede mikaelch Novice
13. februar 2011 - 13:15 #4
huske motivere folk til at abonner på dine indlæg lidt frem med rss logo hvor skrives kan abonner på indlæg på din hjemmeside , denne her mener jeg http://www.a-helbo.dk/feed/

blogge konstant vedholdende kan være hårdt

lidt tips denne her tråd hvordan skaffer links der er kun 1178 links til din hjemmeside , det er meget få links , sæt dig et mål hverdag et par timer online dirverse forummer f.eks. 2 timer dagligt behøver ikke være fuldtids job , kan f.eks. være når sider tog eller har ikke andet at lave , med har en computer ved dig

http://www.eksperten.dk/spm/919842#reply_7658252
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. februar 2011 - 14:07 #5
Tak for info :D Meget brugbart. Det vil jeg tage til mig.