Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2011 - 20:28 Der er 1 kommentar

Problemer med iTunes..

Halløj,

Jeg er en heldig ejer af en iPhone 4, og tidligere idag så jeg at Apple var kommet med en iOS 3.4 Beta-version, da jeg har xCode osv. kunne jeg få opdateringen!

Jeg har egenlig ikke prøvet at hente en beta til iPhone før, så tænkte jeg ville prøve nogle nye funktioner. Så jeg downloadet det, og skulle igennem en hel masse.

Til sidst havde jeg fået opdateringen, og inden jeg gjorde alt dette, havde jeg synkroniseret og taget sikkerhedskopier. Men nu er alt det musik jeg havde købt på min iPhone i iTunes Store væk, og det ligger heller ikke på min computer..

Og hvis jeg siger; Synkroniser musik siger iTunes: Alt musik og spillelister på min iPhone vil blive slettet. Det kan jeg jo godt, men det musik jeg har købt i iTunes Store er bare væk!

Kan jeg hente det fra iTunes Store igen, eller hvad skal jeg gøre?
Avatar billede dob2110 Nybegynder
15. februar 2011 - 18:51 #1
Jeg har samme problem, jeg kan ikke komme ind på min konto og overføre det musik og de apps jeg har køb. Iflg. vejledning fra Itunes skulle det være muligt at højreklikke på enheden(i venstre kolonne)og tryke overfør køb, ikkj lykkes for mig