Avatar billede BetteGolf Nybegynder
07. januar 2011 - 16:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows 7

Hej Alle.
Jeg har en Acer med Windows 7, men har forelsket mig meget i mac'ens design.. Jeg har ændret temaet så det ligner en mac, men er der på nogen måde hvor man kan ændre det hele? så når den starter op og lukker ned, også ligner mac? Eller word fx ligner mac?

Håber i kan hjælpe mig.. :)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 17:03 #1
Avatar billede BetteGolf Nybegynder
07. januar 2011 - 17:06 #2
ændre det også log on og startskærmen? :)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2011 - 17:09 #3
Du har jo også spørgsmålet her:
http://www.eksperten.dk/spm/928273

For din egen skyld, vent med at give point, til du vil lukke spørgsmålet.
Avatar billede BetteGolf Nybegynder
07. januar 2011 - 17:11 #4
Jeg er ny her.. så tak :)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 17:11 #5
Det er faktisk der jeg har det fra, men skrev kun det link for nemheds skyld :)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2011 - 17:17 #6
#5
Så har spørgeren jo allerede givet point for det link, og så kan du da ikke være bekendt at tage point for det. Du bør give ham de point tilbage.

BetteGolf
Det er ok, bare husk, man må ikke oprette det samme spørgsmål 2 gange:)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 17:46 #7
Nå for skidt da, vidste ikke det var den samme bruger. Det er jo heller ikke til når samme bruger opretter samme spørgsmål to gange....

Smid et svar her, BetteGolf: http://www.eksperten.dk/spm/928289.

Forresten:

BetteGolf skrev:
ændre det også log on og startskærmen? :)

Til det svarer jeg:
Aner det ikke. Prøv! :)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2011 - 21:19 #8
Linket virker vist ikke, men hensigten er god:)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 21:22 #9
http://www.eksperten.dk/spm/928289 Den tager punktummet med så det er derfor ;)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2011 - 21:28 #10
Flot:)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 21:31 #11
lol...