Avatar billede flhemming Nybegynder
06. januar 2011 - 07:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søgefelt i Start

Er der nogen der ka´ hjælpe mig med at finde Søgefeltet i Start?
Jeg har Windows 7 Home Premium, men ka´ ikke finde hvor jeg slår Søgefeltet til.
Mvh
Flemming
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. januar 2011 - 08:47 #1
Et side med billede af hvor den skal være:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/The-Start-menu-overview

Er den der ikke kan du prøve:

højreklik på proceslinjen -> egenskaber -> fanen "menuen start" -> Tilpas ->

1. vælg ud for "Søg i andre filer og biblioteker" søg med offentlige mapper

2. marker "søg i programmer og i kontrolpanel"
Avatar billede flhemming Nybegynder
06. januar 2011 - 09:22 #2
Hej heinzdmx.

Tak for dit svar.

Ja, det er et fint billede af søgefeltet.

Jeg har gjort nøjagtig som du foreslår, men stadig intet søgefelt.

Skal jeg mon køre en recovery af systemfilerne?
Avatar billede chalde Seniormester
06. januar 2011 - 09:22 #3
Bare tryk windowstast/startmenu og skriv det du søger efter. Søgefeltet er integreret i startmenuen (punkt 2 på billedet i #1's link).
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. januar 2011 - 09:36 #4
Her er der nogle flere forslag:
http://www.sevenforums.com/general-discussion/134339-windows-7-start-menu-search-missing.html

Specielt det med at gå til Kontrolpanel -> Programmer -> Programmer og Funktioner -> i venstre side "Slå windows funktioner til eller fra" -> Sørg for at "Windows Search" er markeret.
Avatar billede flhemming Nybegynder
06. januar 2011 - 10:25 #5
Yes, nu er søgefeltet kommet.

Det er faktisk uundværligt med alle de mapper og filer der putter sig.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
06. januar 2011 - 11:05 #6
Så lægger jeg et svar her.

Ps. lukning af spørgsmålet:
Marker afkrydsningsfeltet ud fra svaret og vælg accepter og giv point :)