Avatar billede vipdenmark Nybegynder
02. januar 2011 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

VALGET ER SVÆRT!

Hej,

Hjælp mig med at vælge, hvilken af disse to Samsung netbooks,
som efter Jeres mening, er bedste køb.

http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/notebook/netbook/NP-NF310-A03SE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/notebook/netbook/NP-N350-JA02SE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Jeg kan nemlig kun få øje på ganske små forskelle, som skærm opløsning og batteri.

Prisen er stort set den samme og da næsten alt andet ser ens ud, er det for mig, som ikke fagmandsvært at vælge.

Glæder mig til at se svarene. Tak
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2011 - 11:09 #1
du skal have den første - der er for lidt plads på den anden skærm.
Avatar billede vipdenmark Nybegynder
02. januar 2011 - 11:20 #2
Hallo' er skærmene ikke lige store...??? 10'1 tommer
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2011 - 12:03 #3
opløsningen er ikke ens - og da det er antal punkter der afgør, hvor meget der vises, så er det det tal, du skal gå efter.
1) 1366 x 768
2) 1024 x 600
det er en meget stor forskel.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. januar 2011 - 14:03 #4
Hej.

Som claes57 skriver er det den første som du vil få mest glæde
ud af.

1366 x 768..
Avatar billede vipdenmark Nybegynder
03. januar 2011 - 16:22 #5
Jeg takker for hjælpen.

Og vælger den første som anbefalet af Claes og andre. Tak
Avatar billede vipdenmark Nybegynder
03. januar 2011 - 16:26 #6
Lige nu, er jeg ude og s*ide...

Jeg er ny her og ved ikke hvordan jeg får givet Claes hans point!

Hvordan får Claes de fortjente point?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. januar 2011 - 17:14 #7
bare drop det - hvis jeg lagde et svar, så kunne du acceptere det - typisk skal du kun lægge svar selv for at lukke et spg hvis ingen vil have point. Ellers lægger man kun kommentarer til probl er løst.