Avatar billede JenserenxD Nybegynder
31. december 2010 - 02:16 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme paa enkle hjemmesider som jeg bruger til hverdag (Google Chrome)

Hej alle i kloge hoveder, har prøvet søgefunktionen men syntes ikke at jeg kunne finde et passende svar... Dette er Google Chrome jeg bruger...

Kan IKKE komme på et par hjemmesider som jeg ellers plejer at kan. Disse hjemmesider er
http://justkidding.danskforum.net/
Og Xat.com/JustKidding_2010
Er med en "alliance" i et spil så...
Har prøvet at genstarte PCen, Slette Cookies and Caches, prøvet andre browsere som FF og IE, lege med indstillinger i Browseren intet virker... for samme besked ved alt.

Denne webside er ikke tilgængelig.

Websiden på http://justkidding.danskforum.net/ kan være midlertidigt nede, eller også er den permanent flyttet til en ny webadresse.

  Flere oplysninger om denne fejl
Herunder ses den oprindelige fejlmeddelelse

Fejl 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Ukendt fejl

Først troede jeg at Serveren var midlertidligt nede, men andre kan godt logge ind så ja...
Hvis nogen ved hvad der er galt vil jeg vare taknemlig hvis de fortalte det...

på forhånd TAK

M.v.h
Jenseren :-)
Avatar billede clb92 Nybegynder
31. december 2010 - 04:38 #1
Ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men jeg kan ikke komme på følgende:

Dropbox.com
Winpcap.org

Siderne er ikke nede, og jeg kan sagtens komme på de fleste andre sider. Har prøvet at disable firewall: intet resultat. Kører heller ikke via nogle proxier.

PS. Bruger Firefox...
Avatar billede clb92 Nybegynder
31. december 2010 - 04:46 #2
Du bruger ikke tilfældigvis Telnor (tidligere Cybercity)???
Avatar billede clb92 Nybegynder
31. december 2010 - 04:54 #3
Endnu en ting: Hvis jeg bruger en proxy (i dette tilfælde Hotspot Shield), virker det fint :(
Tror det er Telnor, der har klokket i det...
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
31. december 2010 - 08:13 #4
Hej.

http://justkidding.danskforum.net/  virker fint her..

Du kan prøve at ændre din DNS serveradresse til

Avatar billede clb92 Nybegynder
01. januar 2011 - 01:15 #5
Nu virker alting fint igen... Mærkeligt...

Men tak, MichaelWJ-IT, fordi du gider/gad hjælpe os :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
01. januar 2011 - 08:08 #6
Det er bare i orden.

(O: