Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 12:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indlæg hos en, men aldrig svaret tilbage?

Nu har jeg lagt et indlæg hos en person, som oprettede et spørgsmål d/11 december - men personen svarer aldrig tilbage, så det forstyrrer mine indlæg, så de ikke er lukket

http://www.eksperten.dk/spm/926260#reply_7701432

(Linket til spørgsmålet)

Hvad kan jeg gøre i denne situation?

På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2010 - 12:38 #1
Ingenting - det er en af da risici der er ved at "spilde" sin tid her på eksperten.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 12:41 #2
Mange tak for svaret - så læg lige et svar :)
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2010 - 12:42 #3
spørgsmål om eksperten er gratis - så behold du dem.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 12:45 #4
Mange tak :)
30. december 2010 - 12:52 #5
Du kunne evt. sende en 'rykker' ála
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 12:56 #6
Til Karise_larry:

Skal jeg bare skrive en kommentar om, hvad denne tråd endte med, så muligvis andre kan se det?
Avatar billede komsam Juniormester
30. december 2010 - 13:31 #7
Ja tak. Undskyld K-L, er nok til frokost.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 13:39 #8
Det endte med, at det ens eget risci ved at sætte en kommentar til andre, hvis man gerne selv vil have ren mel i posen (Grønne bolde hele vej igennem sine spørgsmål) Så kig der nøje efter, om personerne har rent mel i poserne, og i selv kan stole på personen.
30. december 2010 - 14:02 #9
PS: Alt hvad der skrives her trådene [Kommentar] [Svar] kan ses af alle; logget ind / registeret eller ej... Og kan ikke slettes igen...
Så kan man evt. vælge "Send en intern besked til brugeren" i personens Profil (hvis personen har oplyst en E-mail adresse internt Ekspertens registering!) - det gør jeg nogle gange... typisk med 'rykker' ...
Hvis der (alligevel) ikke sker noget; heller ikke i tidligere 'tråde', så bliver personen "blacklistet" ...