Avatar billede gi_and Nybegynder
30. december 2010 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Convertering af musikfil

Jeg har en musik-fil, som er gemt i VLC-format, og som jeg meget gerne vil have ændret, så den kan afspilles i Itunes.

Jeg håber, at der er én, som kan hjælpe med dette?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
30. december 2010 - 16:32 #1
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 00:00 #2
Det her program er det bedste jeg har stødt på, men om det lige kan klare din opgave er jeg ikke sikker på, men generelt et SUPER program, som navnet også antyder ;) http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html#down
PS: Download button er lige lidt over det sted du kommer ind ;)
Avatar billede gi_and Nybegynder
04. januar 2011 - 12:08 #3
Jeg har downloadet det, og det fungerer. Fantastisk!

Tak for hjælpen!
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2011 - 16:09 #4
Hvis du har brugt LucasLPs løsning skal lige vinge den lille kasse af udenfor hans svar for at acceptere svaret;)
Avatar billede gi_and Nybegynder
07. januar 2011 - 13:17 #5
Jeg håber, at fluebenet er sat korrekt ;-)
Avatar billede pstidsen Novice
07. januar 2011 - 15:53 #6
Du skal første sætte et flueben og derefter trykke "accepter svar og giv point", eller noget i den retning :P