Avatar billede bbkdk Seniormester
28. december 2010 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgning på Eksperten.dk

Hvad gør jeg forkert?
Jeg er logget ind på Eksperten og er kommet frem til Access Databaser.
Når jeg så laver en søgning, søges der åbenbart på hele Eksperten, og det er faktisk rimeligt frustrerende.
Hvis jeg f.eks søger på "skærmopløsning" kommer den løsning, hvor skærmens opløsning ændres automatisk ved start af et Access program, nu langt nede i søgeresultaterne! Hvis det da overhovedet vises. Før kom løsningen som et af de første hits.
Har lige søgt på VBA - det første hit fandtes under "Excel-kategorien", selvom jg stod under Access, da jeg foretog søgningen.
Samtidig springes der tilbage, så jeg igen skal klikke mig frem til gruppen for Access databaser, for at komme videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2010 - 09:22 #1
Avatar billede bbkdk Seniormester
12. januar 2011 - 07:22 #2
Hej Vejmand
Tak for dit svar - Det var lige, hvad jeg havde brug for (Og det var desværre, som jeg frygtede).
Smid et svar, så får du points.
Undskyld den lange svartid. Netop på grund af den ændrede søgefunktion bruger jeg ikke mere Eksperten så ofte som før.
M.v.h.
bbkdk
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2011 - 07:59 #3
Velbekomme, snup du bare pointene tilbage.
Spørgsmål vedr. brugen af Eksperten er pr. tradition gratis.  :-)
Avatar billede bbkdk Seniormester
12. januar 2011 - 09:35 #4
Så siger jeg mange tak for hjælpen - Selvom jeg mener, at du har tjent de udsatte points (Jeg kunne jo bare have søgt i Eksperten. Hvis det da ville hjælpe, henset til mit spørgsmål).
M.v.h.
bbkdk