Avatar billede poulst1100 Praktikant
26. december 2010 - 14:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nedgradering fra mediaplayer 12 til 11 i windows 7

jeg vil gerne vide om der er nogen der kan hjælpe med at få mediaplayer 11 på min netbook med windows 7 ?
findes der en guide til det ? eller ved nogen om det er muligt ? og hvordan
Avatar billede milter Ekspert
26. december 2010 - 15:08 #1
Her skulle være en vejledning:

http://www.blogsdna.com/2409/downgrade-windows-media-player-12-to-wmp-11-on-windows-7.htm

Men, men, pas på, hvis du ikke er vant til at arbejde med registreringsdatabasen (regedit)!! Forkerte rettelser kan tage livet af din Win7.
Avatar billede poulst1100 Praktikant
26. december 2010 - 15:25 #2
Det er nok ikke lige mig at rode så langt inde i programmer, så hvis der er en anden måde at gøre det på vil det være rart
Avatar billede milter Ekspert
26. december 2010 - 15:54 #3
#2.

Jeg tror ikke, der findes nogen nemmere måde. Sorry :-(
Avatar billede poulst1100 Praktikant
10. januar 2011 - 01:31 #4
Jeg bliver nok nød til at lukke dette spørgsmål uden et svar jeg kan bruge. jeg tør ikke rode i den der base, så jeg må nøjes med mediaplayer 12 øv