Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 12:14 Der er 23 kommentarer

Feedback - BigSmoker.dk

Hej Exp brugere :)

Hvis nogen skulle gå hen og kede jer alt for meget, ville det være mig en stor hjælp hvis i ville kigge forbi min nye butik, www.bigsmoker.dk
Ønsker både ris og ros, og også gerne foreslag til forbedringer :-)

Venlig hilsen

Heidi
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 12:21 #1
Pænt design, der er roligt og stilrent.

Men du mangler noget meget vigtigt; hvad handler den her side om? Hvad kan man og hvad er formålet? Hvorfor skulle jeg dog som besøger blive på siden og se mig omkring?
Du er nød til at have en introtekst på forsiden, som præsenterer besøgeren og siger velkommen. En tekst på bare nogle få linjer, hvor du fortæller, hvad man kan på denne side, så du får fanget besøgerens interesse.
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 12:29 #2
Mener at det vil gå hen og ødelægge designet.. så skulle der evt. komme en velkomstboks?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 12:36 #3
Popup-bokse er aldrig smarte.

Ja, det vil ødelægge designet, fordi det ikke er tænkt ind i designet som det ser ud nu.
Du kan eventuelt forsøge at skubbe "Nye produkter"-boksen lidt ned, og lade en velkomsttekst stå under banneret.

Det er i hvert fald en yderst vigtig detaljer, der mangler.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 12:44 #4
Se engang på din title-tekst på logoet!

BigSmoker.dk - Alt i rygeudstyr, i bedste kvalitet, til danmarks laveste priser!

Det siger allerede rigtig meget. Og du synes måske det virker lidt komisk og at det siger sig selv, men tro mig, det fjerner meget forvirring - jeg sad selv og undrede mig over, hvad det egentlig var, det hele handlede om.
Hvis du kan få denne tekst og måske en linje eller to mere til at være det første, brugeren kommer til at se, så har du solgt din side rigtig godt helt fra start.
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 12:54 #5
Hvad nu hvis jeg skrev det under logoet? :)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 12:57 #6
Prøv! Se, hvad der sker.
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 13:07 #7
Så er det synligt, hvad syntes du nu?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 13:12 #8
Det virker ikke helt endnu - jeg kan ikke se teksten rigtigt
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 13:19 #9
Prøv nu :)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 14:12 #10
Ikke dårligt.
Din måde at sætte tekst op på er supergod.

Sådan kan det vel gøres. Kort med præcist - måske lige kort nok, men du har i hvert fald opnået det, jeg efterlyste, så det er nok bare en smagssag.

Derudover...
Rigtig flot logo. Enkelthed og rolige farver passer perfekt til emnet.
Pas på, at din side ikke bliver rodet med alt for mange elementer, fx i sidebjælkerne. I blokken "Køb efter pris" i højre side bør du nok udskifte bølgestregen ~ med en enkelt streg eller måske en pil, for at man forstår meningen med det samme.
Jeg kunne godt tænke mig, at overskriften til et produkt, fx "100 poser (dødningehovede)" (nederst på forsiden), står tættere på produktet end på knappen ovenover. Pas på at tekster og elementer ikke bliver blandet sammen mellem enhederne.

På kontaktsiden bør du oversætte al tekst til engelsk.

Er det med vilje, at du ikke har lavet en hover-effekt på almindelige links? Ikke engang understregning.
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 14:21 #11
Har længe ledt efter hvordan jeg lige skal ændre ~ til - så det havde jeg også selv planer om :)

Selve produktoverskrifter skal jeg lade gå videre til supporten :)

-Mener du ikke at jeg bør oversætte al tekst til dansk? (Det er jeg også i fuld gang med..)

Ja det er med vilje :)

Kunne du have nogen idé om hvordan man ændre  ~ til - ? :)
Avatar billede mikaelch Novice
26. december 2010 - 14:42 #12
er joint papir lovligt det hentyder da hen til hash ? som ikke er lovligt

blev meget forvirret over hvad shop omhandler troet første rygud udstyr da disse 2 er næste samme , derved har siden meget dårlige call action

skrive i stedet genkendelig ord smøger ryge tilbehøver

sammensæt ord så det ikke kan sættes et bogstav ind og sætning betyder noget andet folk læser hurtigt overskrifter , de bruger kun et par sekunder
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 17:11 #13
@BigSmoker - Jeg forstår ikke dit spørgsmål:
Kunne du have nogen idé om hvordan man ændre ~ til - ?

Hvorfor skulle du dog ikke kunne ændre ~ til -? Det er da en meget mere besværlig proces at indsætte specialtegn som ~ end det er at indsætte en simpel streg...
Hvordan redigerer du i indholdet? Har du selv adgang til koden? Arbejder du med CMS? Har du et hold programmører til at stå for udviklingen?

(Og jo, jeg mener selvfølgelig, at du bør oversætte til dansk ;)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 17:22 #14
Søgefeltet står også på engelsk. Generelt er mange knapper på engelsk.

På kontaktsiden står der "Butiksadresse 0". Hvad er dog det?

Jeg kan ikke finde siden med sammenligninger af produkter, selvom jeg har fundet knapper til at tilføje produkter til sammenligning.

På "Min ønskeliste"-siden skrider indholdet ind over elementerne til højre.
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 17:28 #15
Det er mig der står for designet og opsætningen, shoppen er en open commerce, kan læse der så er et par timers arbejde endnu :)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 17:47 #16
Det er bare et par småting...
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
26. december 2010 - 18:45 #17
Så skulle der være tjek på ændringerne :) tag en kiggert :)
Avatar billede mikaelch Novice
26. december 2010 - 23:29 #18
er det rygudstyr der sælges på siden , mormale ordblind vil tit tro det, noget andet i sælger end smøger , jeg troet det var vandre udstyr, find nogle ord hvor der ikke skal sammesættes , et bogstaver og der står et helt andet ord desuden lav , i normal titlen ikke lange samme satte ord , færre søger på det google og færre klikker på de lange ord da man ikke fatter hvad titlen omhandler
Avatar billede BigSmoker Nybegynder
27. december 2010 - 21:04 #19
Ja, det er rygeudstyr, forstår ikke helt hvad du mener?
Avatar billede mikaelch Novice
27. december 2010 - 21:30 #20
vis du er ordblind, har svært ved at stave , eller gammel menneske , kan man ikke se forskel på disse 2 ord tit grundet , man glemmer et bogstaver

lav ikke noget i titlen med lange sammesat ord , vis du ønsker kunder der ikke er perfekte at stave
Avatar billede pstidsen Novice
01. januar 2011 - 23:51 #21
Orkede ikke at læse alle kommentarerne igennem, men jeg synes det er en smule forvirrende at der er to menuer. Kan godt se at produkterne er lodret og resten vandret...

Ellers en fin side :)
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:43 #23
Hallo hallo?