Avatar billede Slettet bruger
25. december 2010 - 23:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

slette sin bruger og sine spørgsmål

kan dette lade sig gøre? jeg bruger ikke denne bruger længere og har oprettet en ny.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 00:15 #1
Spørgsmål kan ikke slettes.
Du kan slette din bruger: http://www.eksperten.dk/blog/31

Men hvorfor ny bruger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 00:15 #2
Husk dog at lukke dine spørgsmål inden du lukker denne bruger!
Avatar billede mikaelch Novice
26. december 2010 - 15:00 #3
altså kan vel altid kontakte dem ligesom på amino.dk og betale sig fra , man får fjernet indlæg , med det er sikert dyrt , så tænk dig om før laver indlæg og jeg ved ikke om det er sværere her at admin fjerner indlæg , med måske kunne du skrive til dem , vis haves orden i penge pungen
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 19:06 #4
Indlæg slettes ikke med mindre der er en meget god grund til det.

Er det blot fordi man ikke vil have sine indlæg til at være på eksperten længere, er der ingen grund til sletning.

Er det fordi man har opgivet sit navn, adresse, koder, cpr-nummer el. lign. så kan indlæg slettes, ellers ikke.
Heller ikke mod betaling.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2010 - 07:27 #5
Det er fordi at der står skrevet private ting omkring mig.
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2011 - 16:40 #6
Hvordan kan jeg komme i dialog med webmaster/administrator?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2011 - 16:55 #7
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 00:48 #8
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2011 - 03:17 #9
Mange tak stigers + stidsens, mails er sendt.

Smid om ikke andet begge et svar, da dette nok er det nærmeste vi kommer på en løsning.
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 13:34 #10
:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2011 - 15:39 #11
Spørgsmål om eksperten er normalt gratis (uofficiel regel blandt brugerne) så jeg springer over.

(Det er dog tilladt at tage mod point, og ingen bliver "sure" over det ;))
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 15:49 #12
Ups... Lagde ikke mærke til at det var i eksperten kategorien, så behold du bare dem, cozmatic :)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2011 - 08:52 #13
point er givet, tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 11:55 #14
Der er desværre meget sløv responds fra Pcworld og jeg har personlige detaljer som jeg ønsker fjernet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2011 - 20:25 #15
http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk

Prøv at kontakte co-admin direkte.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2011 - 08:24 #16
Jeg vil gerne sige et stort tak for hjælpen til Lars. Mange tak!