Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 12:21 Der er 7 kommentarer

Lyden virker ikke.

Hej..!

Pludseligt virkede min notebooks "højtaler" ikke længere. Jeg prøvede derfor at sætte høretelefoner i, for at se om lyden så ville virke. Hurtigt hørte jeg en tilfældig lyd fra Skype, men da jeg så prøvede at afspille andet med lyd på, skete der endnu ingenting, hverken med eller uden høretelefoner.

Jeg har været inde og se under "Lyd" og der står altså at højtalerne burde virke... Nogen der kan hjælpe?

Vh. Maja
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. december 2010 - 12:33 #1
Enhedshåndtering se efter gule ?
Dine højtalere virker ?

Min søn sidder med samme problem på hans stationære, vi har også prøvet at geninstallere lydkortet, og maskinen siger at det virker.
Men han har heller ikke lyd, kun i USB headset.
Avatar billede egmose Novice
24. december 2010 - 13:12 #2
Prøv og slette og geninstallere driveren..
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. december 2010 - 13:42 #3
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 14:38 #4
Jeg har lige scannet mit system, og der er fundet en Trojansk Hest. Typisk... Kan det være grunden?
Avatar billede egmose Novice
24. december 2010 - 16:53 #5
Reelt set kan det vel godt, men tvivler..

Gider du finde denne computer, højreklikke vælge egenskaber og når den åbner finder du enhedshåndtering.

Så ser du im der er nogen gule tegn? Tag evt. et screenshot (Tryk Prtsc, gå ind i paint, tryk ctrl+v, gem og upload billedet til: imageshack.us) og smid linket her.

Men få dit virusprogram til og fjerne den hest, og se om det virker derefter, hvis ikke så prøv ovenstående..
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 17:37 #6
Jeg har AVG antivirus, og det var også dét program som fandt Trojan Horse. Men den plejer normalt selv at "hele" virusen, og det var umuligt denne gang.

- her: http://img257.imageshack.us/i/billedet.jpg/
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. december 2010 - 22:22 #7
det er deaktiveret højreklik og aktiver.