Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 00:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fejl 1015 på itunes (Gendannelse af firmware)

Hej !

Håber at nogen kan hjælpe mig med min Iphone 3G. Jeg har lige købt en Iphone i god tro på DBA, og da jeg kommer hjem så sletter jeg alt på den, da jeg øsnker mine egne programmer på den. Jeg ser at den har cydia. Jeg får så fejlen 1050 efter nogen tid, efter at være igang med en gendannelse. En ven siger til mig at man ikke kan gendanne den efter den har været "jail breaket" Er det rigtigt? Jeg ønsker ikke selv at jailbreake, men ønsker den bare til at virke.

Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 11:13 #2
Tak! Hvad betyder :

tep 2: Put your device into DFU mode (not recovery mode).

DFU mode?
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 11:25 #3
Alttt  for besværligt. Man skal også have en windows computer og det har jeg ikke. Der skal bruges en SHSH og det har jeg ik noget af :-(
Avatar billede coderdk Praktikant
24. december 2010 - 11:32 #4
Ok, men det kan også gøres på mac - det står på siden. Også grabbing af shsh'er.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 22:15 #5
Hvor står at man kan bruge mac?? Kan du ik sige mig hvad jeg skal gøre?? jeg kan ik finde ud af hvad der står på den side
Avatar billede coderdk Praktikant
25. december 2010 - 01:30 #6
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2010 - 16:14 #7
Ok prøver lige, den side  virker lidt nemmere
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2010 - 16:46 #8
nu kommer der også fejl 20 ... Hmm
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 00:22 #9
Brug den rigtige kategori.
(Læs hvad der står om kategorien inden du opretter i den)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2010 - 21:47 #10
Så må du sige mig hvad den kategori hedder som jeg skal ligge den under? for jeg kan ikke se nogen beskrivelser nogen steder!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2010 - 21:53 #11
Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Jeg vil mene http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/Telefoner er den du skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2010 - 10:06 #12
Hvordan sletter jeg dette indlæg?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2011 - 01:13 #13
her