Avatar billede craver35 Nybegynder
23. december 2010 - 07:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmopløsning til fladsskærm når jeg kobler den til via hdmi stik passer ikke!

Hej eksperter.

Jeg har lige fået et helt nyt full hd til og vil gerne se min computers skærm på fladskærmen. Men min computer kører med 1360x768 eller 1366x768 og min fladsskærm kører fuld hd 1920x kan ikke lige huske hvad den sidste er.. Men når jeg så sætter hdmi kablet i, kan jeg kun se noget af min skærm på fladskærmen og ikonerne passer ikke på skærmen og når jeg åbner browseren, kan jeg ikke se http://www. linjen.

Håber i kan hjælpe.. Kunne være rart hvis den kunne passe perfekt :D
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2010 - 08:37 #1
1920x1080 mener jeg det er.
Kan du ikke justere opløsningen i egenskaber for skærm når du har monteret stikket og billedet kører på hd fladskærmen?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2010 - 08:38 #2
Eller justere på aspekt ratio på hd skærmen.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2010 - 12:43 #3
jeg har set det samme på en compaq-bærbar - men der var flere muligheder for indstillinger - hvis tv var 'alene', så kunne det fint på pc-opløsningen. Det var kun, når begge skærme blev vist, at tv ikke kunne håndtere opløsningen.
Avatar billede craver35 Nybegynder
24. januar 2012 - 11:49 #4
svar