Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
21. december 2010 - 08:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

remote form post kald

Hej Eksperter,

Jeg prøver at finde ud af hvordan man laver et form post kald til en login form på et eksternt site og efterfølgende bibeholder sessionen så men for eks. kan poste en blog post efter følgende på den blog man er logget ind på remote. Er der nogle der kan guide mig i den rigtige retning!.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
21. december 2010 - 09:59 #1
Web / winform??
Avatar billede -mundi- Nybegynder
21. december 2010 - 10:19 #2
Du skal kigge på HttpWebReqest og dens property "CookieContainer", cookiecontaineren bruges til at gemme sessionstate, og så længe du overfører cookiecontainere på hver request, bliver du ved med at være logget på.
Avatar billede Syska Mester
21. december 2010 - 14:11 #3
Kig efter en blog som understøtter et API, så du kan bruge Windows Live Writer til at post til din blog ... meget nemmere.

http://en.wikipedia.org/wiki/MetaWeblog <- og der findes sikkert flere. Dette bruger BlogEngine.NET

mvh
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
07. januar 2011 - 12:52 #4
Jeg fik det løst via HttpWebReqest og dens property "CookieContainer" så smid et svar -mundi- så er der point til dig :)
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
11. februar 2011 - 11:41 #5
Lukker!