Avatar billede steelman Novice
21. december 2010 - 08:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændre placering af Farvoritter

Hej,

Er det muligt at ændre IE8's placering af farvoritter? Jeg vil nemlig gerne have den lagt over i min Dropbox så den sync'er på to computere...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
21. december 2010 - 08:26 #1
Jeg har ikke prøvet det selv, men en google-søgning gav bl.a. følgende mulighed: http://www.iopus.com/guides/ie-favorites.htm
21. december 2010 - 09:39 #2
Under hvilket styresystem ?
WIN8, ME, W2000, XP, Vista, WIN7, ..

Jeg kan bekræfte #1 ... omtalte [TweakUI] http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx er kun til XP ..
Avatar billede steelman Novice
21. december 2010 - 18:28 #3
Jeg bruger Win Vista home premium.
Jeg har fundet de to strenge i regedit. Men når jeg ændre til en anden mappe, så viser IE bare "tom" i Farvoritter
Avatar billede f-arn Guru
24. december 2010 - 11:05 #4
Har du husket også at flytte indholdet ?
Avatar billede steelman Novice
28. december 2010 - 22:27 #5
Jep
Avatar billede steelman Novice
05. januar 2011 - 13:14 #6
Nå, jeg fandt løsningen selv. Det er fordi jeg vil have mine Favoritter syncroniseret via Dropbox imellem mine to laptops.
Men på min vista maskine havde jeg placeret dropbox folderen i %USERPROFILE%\My Dropbox og det fungerede slet ikke. Så nu har jeg lagt den i %System Drive%\Dropbox

Derved har jeg i stifinder under brugernavnet højreklikket på Favoritter - valgt "egenskabet" - valgt "Placering"  - Trykket "Flyt" og valgt folderen C:\Dropbox\Favoritter - trykket OK og derefter trykket JA til at flytte indholdet af folderen til den nye placering. Derefter virkede det.

Btw - det samme fungere også med Dokumenter.
Avatar billede steelman Novice
05. januar 2011 - 13:15 #7
Men tak for jeres forsøg på at hjælpe mig på vej ;-)