Avatar billede kanudo Nybegynder
19. december 2010 - 14:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lyd fra hdmi og fra headphones på samme tid

hej jeg har en acer revo pc som jeg bruger til film og musik
men jeg har brug for at der kommer lyd fra både hdmi udgang og headphones på samme tid jeg køre win 7 er der nogle der har erfaring med det (ps jeg er ny her og det ef fødste gang jeg skriver så jeg håber at det er rigtig det jeg gør)
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
21. december 2010 - 00:08 #1
Er bange for at du skal bruge 2 lydkort, men er ikke helt sikker. Har undersøgt dette for et halvt år siden hvor der kun var muligheder for det på linux.

Mvh
Avatar billede kanudo Nybegynder
21. december 2010 - 06:59 #2
ja var lidt var lidt bange for at det var sådan den hang sammen

men tak for dit svar