Avatar billede RazzP Mester
18. december 2010 - 21:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Blue screen

Hej,

Jeg er desværre begyndt at opleve at få blue screen.
Jeg har læst på div. forums hvad det kunne være, og har prøvet at foretage en memtest, som også fandt en fejl. Efter det tog jeg den ram blok ud som den viste fejl på, hvilket hjalp. Nu har jeg så fået nye ram og sat dem i, men så er problemet opstået igen. Har ikke foretaget en memtest på disse ram.

Jeg har prøvet at opdatere gfx driver med de gamle ram i, uden held.

Den fejl jeg får er:

Kernel-Power 41 (63)

Den opstår oftes når jeg spiller spil, men kan også forekomme ved alm. brug af computeren.

Jeg kører Win7-64bit.

Håber der en som kan hjælpe mig,

På forhånd tak,
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2010 - 09:03 #1
Hej Razz
Prøv at læse  indlæg 4 i denne tråd, og se om du har samme opsæt på din maskine:
http://www.techsupportforum.com/microsoft-support/windows-vista-windows-7-support/434613-solved-kernel-power-41-63-error.html
22. december 2010 - 11:30 #2
Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede RazzP Mester
22. december 2010 - 14:27 #3
Hej,

Tak for jeres svar, det har hjulpet det med at deaktivere det ene lydkort, men det har så resulteret i at den ikke altid starter op som den skal.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 14:49 #4
Kunne du bruge #1 til noget?
Hvis du kunne, hvorfor tager du så point tilbage?
Avatar billede RazzP Mester
22. december 2010 - 14:51 #5
Ja undskyld mig der har lavet en fejl... :(

Kan jeg oprette igen så du kan få dine point?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 15:01 #6
Jo det kan du, ved at oprette spm i den kategori som Karise Larry foreslår (Generelt it-andet) og husk at henvise til denne tråd.
I spm skriver du "Point til 220661"
Det er ikke nødvendiget med 200 point for min hjælp. 60 er ok med mig.
Avatar billede RazzP Mester
22. december 2010 - 15:06 #7
Okay tak for hjælpen, det gør jeg...