Avatar billede lineriber Praktikant
18. december 2010 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Fejl" i IE8

Hej eksperter

jeg har været ved at ryddet op i mine programmer, og er vist kommet til at slette lidt for meget. Efter oprydningen er jeg i hvertfald begyndt at få en irriterende "fejl" når jeg bruger IE8.
Næsten hver gang jeg laver en ny søgning i google eller går ind på en hjemmeside, popper der et lille windows vindue op, hvor webadresen står i. Her skal man så trykke på OK (den eneste mulighed), hvorefter kan bliver sendt til websiden.

Jeg har forsøgt at afinstallere EI8, hvorefter jeg kom tilbage til EI7 - men stadig samme fejl.
Herefter har jeg updateret til EI8 igen - stadig med samme fejl.

Jeg har forsøgt at installere Firefox, hvor jeg ikke IKKE får fejlen.

Nogen der kan hjælpe mig med at få fixet min IE8??

Mvh
Line
18. december 2010 - 20:27 #1
Provokation: Hvis du også 'rydder' op blandt dine hænger spørgsmål -> Point ude: 420 -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/lineriber - så får du måske fidusen...
18. december 2010 - 20:29 #2
PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem.
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede lineriber Praktikant
18. december 2010 - 21:02 #3
Hej karise_larry

Hvad gør man med spørgsmål der ikke er kommet noget brugbart svar på?
Spørgsmål 926224 - 200 point: venter på at c_vils smider et svar
Spørgsmål 925439 - 100 point: ingen brugbare svar
Spørgsmål 925118 - 60 point: ingen brugbare svar
Spørgsmål 926805 - 60 point: er dette spørgsmål som jeg har stillet nu, som jeg af naturlige årsager ikke har lukket endnu.

Så tak for provokationen, men er det urimeligt at have ovenstående spørgsmål åbne?

Og tak for hjælpen, det virkede. Smider du et svar, så jeg kan få spørgsmålet lukket ;-)
18. december 2010 - 22:38 #4
Ping..
Hermed et [svar] fra mig...

---

Hvis der ikke  (pr. 'opfordring') er kommet [svar] efter eks 14 dage, er du 'beretiget' til selv at lægge et [svar] og efterfølgende [Accepter] dig selv... Det falder bare mig/nogle i 'øjet' med disse Point ude: 420 ...