Avatar billede simtja Nybegynder
14. december 2010 - 23:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte fra Outlook 2007 til Mac mail

Hey eksperter

Jeg er helt falde-på-halen-agtig over hvor besværligt det åbenbart er at flytte sine mails fra sin PC til Mac...

Jeg har lige købt en imac og mangler nu bare at få mine mails over i Mac mail.

Skal det virkelig ske over mozilla thunderbird, hvor man eksporterer en MBOX-fil... hvis det er så'n det foregår... har rodet rundt på nettet for at finde en easy way out, men det er vist ikke muligt. Og hvis det skal over thunderbird, hvordan importerer jeg så mine 3 postkasser og deres mapper og undermapper deroveri?

How?????

Så altså:

Fra outlook 2007 (3 postkasser, mapper og undermapper) til Mac Mail... Hvordan går man det nemmest?
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 16:03 #1
eksporter alt som CSV fil (komma separeret), det skulle alt kunne importere..
Avatar billede niller10 Nybegynder
18. december 2010 - 13:10 #2
opret en en imap konto og installere den i dit post program på din windows og flyt alle mapper fra din pop3 konto over i iap.

På din macdåse installere du din nye imap konto og vupti, du får alle dine mails.

Virker med office2003/07 og til en mac, da jeg har gjort det før.

Naturligvis krever det at din mail udbyder har imap..
Avatar billede simtja Nybegynder
22. januar 2011 - 07:54 #3
Jeg endte med bare at begynde at bruge mozilla thunderbird... Synes alligevel at det virker bedre end både Mac Mail og Entourage... og den tager det ret nemt med.