Avatar billede Skillzmize Nybegynder
10. december 2010 - 08:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering "i stykker?"

Har en pc, som godt nok loader ind i windows, og jeg kan bevæge musen. Beggrunden er sort, og der kommer ingen ikoner osv. Kan heller ikke åbne task manager eller explorer.exe.

Når jeg piller disken ud, og sætter som 2nd disk i en anden pc, kan jeg se begge partioner, "Lokal Disk", og "Data". Men når jeg går ind på Lokal Disk for at vil se data'en, siger den, at disken skal formateres...

Nogle gode forslag?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. december 2010 - 08:48 #1
Igen igen Hvilket styresystem? vi kan ikke gætte. når den sidder som slave så gå ind i egenskaber på disken tryk på funktioner undersøg nu sæt flueben i begge og lad den køre færdig hyvis det ikke hjælper fortsætter vi derfra når den er sat tilbage i PCén
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
10. december 2010 - 08:50 #2
Det er en 64bit windows 7.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. december 2010 - 09:07 #3
Under opstart F8 sidst kendte fungerende tilstand.ellers.http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/ Læs hele artiklen
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
21. december 2010 - 08:24 #4
poko1, intet hjalp.

Skiftede harddisken på computeren og brugte Get Data Back på den gamle disk :)