Avatar billede Spultz Nybegynder
08. december 2010 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm fryser eller går i sort :(

Jeg har en HP Pavilion dv9490eo Entertainment Notebook PC, som hele tiden går i sort skærm eller så fryser musen og skærmbilledet bare total fast, og har prøvet at rense blæsere og kølere for støv, prøvet med andre ram, og installeret den på ny på en helt anden harddisk, og den bliver ved med at gøre det, men det mærkelige ved det, er at det er kun når jeg arbejder i windows eller på nettet, ligeså snart jeg spiller mine spil fra D-drevet fungere det fint.

Nogen der har nogle råd og hjælp..?
Avatar billede fromsej Praktikant
08. december 2010 - 18:03 #1
Læg et svar her, accepter dit eget svar, opret så spørgsmålet igen i kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/
Så er chancen for hjælp langt større. :-)
Avatar billede Spultz Nybegynder
08. december 2010 - 20:19 #2
Ok det prøver jeg ;)