Avatar billede dotcom1 Nybegynder
07. december 2010 - 09:29 Der er 1 løsning

Url suffix addon

Hej.

Jeg benytter af og til Internet Explorer 8 på en Windows 7 Professional laptop. Da jeg arbejder i en international virksomhed er alt på engelsk. I Firefox findes der forskellige addons (Url Dot, Url suffix, etc.), som gør at man kan taste en url hurtigere - ved f.eks. at skrive "eksperten" og herefter holde Ctrl nede mens man taster Enter. Herved indsættes automatisk henholdsvis www. og  f.eks. .dk efter og den ønskede side loades. Man kan indstille addon'en til at hvis man trykker gentagne gange på Enter, skiftes der mellem .org, .com, .net osv.

Sådan en addon mangler jeg til Internet Explorer 8 - hvis den findes. Eller er der andet man kan gøre. Lige nu giver Ctrl + Enter altid .com og det er ikke altid hensigtsmæssigt.

Hvad kan man gøre i IE8?

Mvh.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. december 2010 - 10:21 #1
Det ser ikke ud til at der findes noget tilsvarende for IE8. Lukker.