Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 21:14 Der er 8 kommentarer

Skabeloner til Dreamweaver

Jeg står og skal lave en hjemmeside med billeder som jeg selv tager. Jeg vil gerne lave det via dreamweaver eller flash, men jeg har ikke den fornødne teknologiske indsigt til at lave det selv. Jeg ved man kan finde gode skabeloner hos f.eks. Wix, men her skal man opgradere for at kunne bruge sit eget domæne.

Kender nogen et sted hvor man kan finde lækre designs uden at skulle bruge en formue? Dybest set leder jeg efter en ikke alt for avanceret løsning til at få en lækker hjemmeside til at vise egne billeder.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. december 2010 - 21:25 #1
Tror du skal lukke nogle af dine gamle spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 21:36 #2
Tak for godt svar.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 22:35 #3
Du kunne prøve at kigge på:

http://www.openwebdesign.org/

Men ellers søg på "free webdesign"
Avatar billede kimtheman Novice
06. december 2010 - 23:08 #4
nåå han har da kun åbne spørgsmål tilbage fra 2007 (http://www.eksperten.dk/spm/802491).

Så hvis man bare er lidt tålmodig, med at vente på at få sine point for den hjælp man yder, så går det vel nok!

(Hvis de ikke giver svar tilbage, så tager du bare point selv jebjve, og får derved lukket spørgsmål).
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 23:24 #5
kimtheman - eftersom du skriver det i parentesen, må du også være åben over for muligheden for at jeg faktisk ikke var klar over den mulighed med at jeg selv kan lukke spørgsmålet. Netop derfor spreder du kun virkelig dårlig stemning ved sådan en sarkastisk kommentar om mit tidligere spørgsmål. Har du overvejet at bruge din tid på at svare på spørgsmål, i stedet for at lege politimand i små sko?

Jer der faktisk har lyst til at hjælpe, må gerne aflevere et svar så jeg kan lukke spørgsmålet. Her tænker jeg primært på sharon.
Avatar billede kimtheman Novice
06. december 2010 - 23:42 #6
Tja du startede jo selv med kvik bemærkning "Tak for godt svar."

Og Ja derfor parantes. Og med mine point må jeg jo have hjulpet lidt alligevel.

Der er desvære bare rigtig mange herinde, der glemmer at sætte pris på den hjælp de får (Og ikke sige du er sådan). Så når hjælpen er faldet ser man ikke mere til dem.

Men for mit eget vedkommende, skal der nu noget mere til før det giver en dårlig stemning. Da der skal være plads til noget lir.

Men en anden side af sagen.

Dreamweaver er da et temmeligt dyrt program, så nogen forstand må du da have på hjemmesider, siden du har valgt at købe så dyrt et program?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 07:53 #7
Svar.....
Avatar billede Stickano Nybegynder
11. december 2010 - 20:20 #8
Hvis du selv har et webdesign i tankerne kan jeg godt hjælpe dig, til en hvis grad. Men det koster selvfølgelig lidt^^