Avatar billede exaudi Nybegynder
06. december 2010 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Notebook

Hej :)

Jeg står og skal til at anskaffe mig en "notebook" til studie. Jeg har bare ingen ide om hvad og hvordan. Det eneste jeg ved er jeg meget gerne vil have 2 gb. ram i, så jeg kan have en masse åbent uden problemer. Så vil jeg også meget gerne have nogle gode taster, som der bl.a er på parcard bells notbooks.

Jeg søger på edbpriser, men kan ikke finde nogle til en ok pris.

Budgetet er 3000. - Er det muligt at få noget godt?

Lige for at slå det fast så er en notebook en under 11". (For mig)

MVH.
06. december 2010 - 19:59 #1
Til den pris kan det være svært, hvis ikke den må være større :)
Avatar billede exaudi Nybegynder
06. december 2010 - 20:05 #2
hvad er det bedste man kan få for 3000? :)
06. december 2010 - 20:20 #3
hvis du smider 500 ekstra kan du få den her :)

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=609783

ellers ville jeg købe den her og så smide en større ramblok i :)
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=611403
ram der til :) http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=354467

så kommer den til at koste 2914,- så skal der forsendelse på :)

ville købe den første dag den har bedere CPU :) og lidt pænere skærm :)
Avatar billede exaudi Nybegynder
09. december 2010 - 22:15 #4
Hvis den "kun" skal bruges til word og lidt facebook spil er det så spild af penge på sådan en? - Den skal jo stadig kun bruges til noter og så lidt sjov.
Avatar billede exaudi Nybegynder
12. april 2011 - 22:27 #5
vkristofferschiemann