Avatar billede dknl Nybegynder
05. december 2010 - 13:34 Der er 2 kommentarer

Win7+Asus

Hej,

Jeg har et problem med min ny erhvervede Asus laptop.
Det drejer sig om model: UL30A (Skrabet version) med Win7HomePremiuim.

Har 2 problemer der driver mig til vanvid.

Det første problem er, at jeg ikke kan ændre "Skjul processlinjen automatisk" fra permanent. Hver gang jeg genstarter skjuler den sig, og jeg skal derefter til at højreklik->Egenskaber->skjul processlinje (afmarkere) .

Hvorfor?

Mit andet problem er mit wallpaper/mit tema. Jeg har lavet et tema med det wallpaper jeg vil have og de grafiske farver jeg vil benytte. Problemet er bare, at det også bliver ændret efter genstart. Det bliver ændret til noget standard Asus noget.

Hvordan gør jeg mit tema permanent?
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2010 - 13:37 #1
Det var mange spørgsmål.
Kunne det tænkes der kører et lille windows 7 asus theme program et sted. Som køres hver gang du starter din pc.
Prøv at kig efter processer / services med navn asus.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2010 - 14:16 #2
Når man forandrer et Tema, skal man huske at trykke på "keep the chance" eller noget i den retning, ellers så er det en engangs forestilling, som netop går tilbage til før, ved genstart.

Skjul processlinjen automatisk kan jeg ikke svare på, fordi jeg kun har win 7 på min reserve PC, foretrækker XP pro.