Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. december 2010 - 22:01 Der er 8 kommentarer

Hosting system

Siden skal indeholde følgende:
•    En meget brugervenlig side, med "billeder" af og beskrivelser af de hosting løsninger vi vil tilbyde, gerne noget lignende www.suftown.dk, www.one.com, www.123-newjob.com og www.rackspace.com, men gerne med den blå farve lidt ligesom på www.amino.dk og www.123-newjob.com .
•    Login/oprettelse så brugere kan logge ind og oprette en bruger, og når de opretter en bruger skal der automatisk laves en Cpanel bruger(har Cpanel i forvejen), når brugeren er logget ind skal brugeren kunne ændre sit bruger info, sine betalings/kort informationer.
Der skal også vises noget info, som jeg skal kunne rette i.
Hvis det kan lade sig gøre, så kunne det være godt med et kontrol panel, så de kan styre deres ting direkte når de er logget ind, i stedet for at gøre det via Cpanel, selvfølgelig skal jeg så kunne ændre i hvad de kan o.s.v.
Der skal være et godkendt betalings system integreret, hvis det er en betaling løsning brugeren vælger.
Brugeren skal også kunne se hvad han/hun har betalt, og skal kunne se de fakturaer jeg udsteder til brugeren, da jeg kun vil udstede fakturer elektronisk.

•    Mit site skal være et CMS system, så jeg kan ændre ALT på siden, også hvad brugeren skal kunne. Jeg skal kunne tilføje nogle såkaldte "bruger pakker" som jeg kan lave og give brugeren som giver nogle ekstra funktioner i kontrol panelet. Jeg skal også kunne tilføje sider, og det der hører til.

•    Sitet skal være på dansk, og hvis prisen lyder fair skal jeg beskrive hvordan sideopbygningen skal sættes op, og der kommer måske et par ekstra ting med, da det her bare var sådan en general liste, så i kunne få et indblik i hvad mit projekt omhandlede.

Der skal også være en lille tekst boks som skal vise en tekst jeg frit skal kunne rette i, teksten skal vises til den specifikke bruger.
Og en bar som viser noget tekst som jeg også skal kunne rette frit, men her skal alle kunne se det.

Cyberman29
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 22:17 #1
Du har jo ikke en krone, min ven :-)
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. december 2010 - 22:25 #2
Æhh, jo det har jeg, og hvordan kan du lige vide at jeg ikke har nogen penge, når jeg har det stik modsatte?

Cyberman29
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. december 2010 - 22:28 #3
Og hvis jeg ingen penge havde, ville jeg jo nok ikke oprette mit indlæg...

Cyberman29
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
02. december 2010 - 22:28 #4
Du er mere end velkommen til at skriv til mig.. på info[a]xenos-it.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 22:33 #5
Muligvis, men ikke den slags penge :-)
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. december 2010 - 22:36 #6
Er ikke helt med på hvad du mener?
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
02. december 2010 - 22:50 #7
Og dk-anderson, jeg har sendt en mail:)

Cyberman29
Avatar billede mikaelch Novice
13. januar 2011 - 11:52 #8
opgaven ser stor evt. sæt en budget du har råd til f.eks. 50.000 kr eller mere  så der en del seriøse der gider lave en større side til dig