Avatar billede kasper1201 Nybegynder
02. december 2010 - 14:27 Der er 2 kommentarer

min computer tænder ikke hver gang

min computer tænder en gang være måned cirka der kommer en lyd som siger biii lyden kommer fra psu´en og når den lyd er færdig virker computeren fint men er der nogen der ved hvad problemet er
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. december 2010 - 15:08 #1
Det er bestemt ikke fordi vi ikke vil hjælpe dig nu er det 3´de gang du sender samme spørgsmål og "JEG" har stadig ikke forstået dit spørgsmål! tænder du den kun en´ gang om måneden eller giver den kun dette bip. en gang om måneden? en PC. giver normalt et bip når den har indlæst bios. men hvis der er flere bip´s er der en fejl af en eller anden art der henvises ofte fra producenten til en tabel der fortæller hvilke fejl det kan være.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. december 2010 - 17:38 #2