Avatar billede nyhuus Nybegynder
02. december 2010 - 10:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Login historiktik

Hejsa.

Jeg søger en måde hvorpå jeg i Exchange 2007 kan finde login historien for en given mail boks. Da jeg skal finde hvornår en given bruger sidst har været inde på den.

Jeg ville nemt kunne se det via lastlogin, men da en anden bruger der har adgang til mailboksen har været inde siden, kan jeg ikke benytte den funktioner.

Derfor skal jeg bruge en form for login historie på den given brugern

Jeg vil formode det kan lade sig gøre gennem exchange management shell, jeg har bare ikke kunne finde frem til hvordan.

Google har ikke hjulpet mig så meget i denne sag som den plejer ;)

Jeg håber der er nogle af jer der har et godt svar.

På forhånd tak!
Avatar billede nyhuus Nybegynder
08. december 2010 - 09:50 #1
Lukket, sagen er dog ikke løst
Avatar billede strych9 Praktikant
08. december 2010 - 22:02 #2
Det kræver SP2 eller højere installeret. Prøv at google "auditing mailbox access".