Avatar billede mikaelch Novice
01. december 2010 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opdatere min nuværende side med bodypress wordpress modul opdatere designet

Om siden  http://www.stripdanmark.dk/
Skal først og fremmest være præsentation af strippere med mulighed for booking. Booking foregår ved at der bliver sendt en besked til administrator samt stripper (?) om tidspunkt ydelser og en eventuel besked sammen med bookingen.

siden er lavet nuværende i wordpresss skal være derfor lavet i wordpress regner med der skal instralleres til min wordpress bodypresse wordpresss

Når en stripper opretter sig på siden sker det på en passwordbeskyttet side så administrator kan sikre at kun strippere kan oprette sig som brugere.
Derudover skal hver stripper have personlig wordpressblog. Strippen har kun adgang til at rette i egen blog og superadministrator kan rette i alle blogs

Alle funktioner skal ´være styret på database niveau så man har et absolut minimum af vedligeholdelse.

en slider hvor alle strippere med øverste på siden med alle piger og mænd der køre.

fodnoten nuværende side ok http://www.stripdanmark.dk/

venstre menu laves med klare streger der starter et nyt punkt
Fodnoten ok på nuværende side www.stripdanmark.dk
Oprettelse af stripper:
Navn
- Adresse
- Postnummer
- Mobilnummer (bliver ikke vist på siden men bruges til eventuel sms funktion)
- Mand/kvinde
- Bryststørrelse
- Højde
- Talje
- Hofte
- Øjenfarve
- Erfaring (antal år)
- Showtype (flueben: 1 show, 2 show, topløs servering, dildoshow)
- Område der kan bookes (flueben  Midtjylland, nordjylland, storkøbenhavn, sydsjælland/lollandfalster, sydjylland/fyn)
- Pris for hvert område (bruges til bookingsiden) (kan være forud fyldt)
- Pris for erhvervs booking (bruges til bookingsiden) (kan være forud fyldt)
- tilbyder bodytequila
- tilbyder lapdans og body pakker op til 1 time
- "Kendt fra" (tekstfelt)
- Shows (tekstfelt)
- Beskrivelse (tekstfelt)
- Showtyper, flueben (Strip, dildoshow, nøgen servering, body tequila, lapdans, stripundervisning, topløs servering)
- Smider trusser (flueben)
- Tillader berøring ved lapdans
- Kan bookes som nøgenmodel ja/nej
- Uniformer (tilføjes ved oprettelse og under profil)
- Oprettelse af blog ja/nej
- Upload af profilbillede
- Upload af ekstra billeder hvis mulig
Ved oprettelse stripper profil vælges lands dele show type om du der pigestripper eller mandestripper, du findes efterfølgende ud alle de steder du tilmeldt dig med et billedet og under tekst ligesom denne side nu skal det bare forgå automatisk http://www.stripdanmark.dk/pigestrip.html
nedeste på oprettelse side skal de godkende betingelser for at være stripper
admin godkender alle profiler de er første online efterfølgende
Avatar billede mikaelch Novice
07. december 2010 - 22:08 #1
Må meget gerne komme med forslag til løsning ønsker der stå mere i stripper profiler som f.eks. denne her strip profile http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html
Avatar billede mikaelch Novice
31. december 2010 - 01:14 #2
slutter hermed tråden fik ingen bud på opgaven

venlig hilsen
mikael
http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html
stripper mik polterabend mandestripper