Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 21:25 Der er 2 kommentarer

Homestream

Hejsan. Jeg er ked af ikke at have besvaret henvendelserne før nu, men min Homestream virker ikke her i Kosovo, fordi ingen af de to internetudbydere her kan koble op på P2P serveren. så det er skønne spildte penge. Er der nogen, der har erfaring for, at det virker i andre lande? Det virker hjemme i DK, men der er der ligesom ingen mening at have det for mit vedkommende.
Avatar billede madsens90 Praktikant
02. december 2010 - 09:04 #1
Har ikke forstand på Homestream, men kan ikke se hvorfor det skulle være lukket i andre lande?
Det må bare være et spørgsmål om at du i Kosovo på din router skal åbne op for nogle ting så du har tilladelse til at snakke med boksen derhjemme. :)
Men det må de kunne fortælle dig meget mere om dem har lave den Homestream box du har.
Avatar billede Levindski Nybegynder
12. januar 2011 - 18:48 #2
Har brugt min i Kroatien(Istrien), Spaníen og Tyrkiet uden problemer, den er koblet direkte til en router , der så er portforwarde, hvis man ikke gør dette, virker den kun på ens eget net . Man vil få en fejlmeddelse om at den ikke kan konnekte til P2P serveren , hvis man prøver på andre netforbindelser.