Avatar billede amiond8103 Nybegynder
01. december 2010 - 21:05 Der er 1 kommentar

Hjælp til certifikat

Hej.

Jeg udvikler programmer i visual basic, og jeg er ved at være godt træt af at der hele tiden står at udgiveren af programmet ikke kan bekræftes eller ikke er sikker.. Noget i den retning. Men det får det til at se ud som om at mit program kan være skadeligt.

Der er vist noget med at man kan få et certifikat så man kan bekræftes, men ved nogen hvordan man får et certifikat?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. december 2010 - 02:27 #1
Jeg ved det ikke men jeg vil da gætte på at det er et helt normalt certifikat fra Verisign eller lignende du skal bruge.