Avatar billede Rourke Nybegynder
30. november 2010 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til WYSIWYG editor

Hej

Jeg er på udkig efter en wysiwyg editor der kan mange af de samme ting som eksempelvis MS Word. For at være mere konkret har jeg eksempelvis følgende behov:

- Mulighed for at indstille side-top-bund margener
- Mulighed for standard linjeskift
- Mulighed for at indsætte specialtegn
- Mulighed for at indsætte punkttegn
- Mulighed for at indsætte sideskift.
- Mulighed for at kopiere formateret tekst fra eksempelvis Word og bevare denne formatering i editoren

Det er underordnet om editoren koster penge eller ej, blot den er i stand til at kunne håndtere ovenstående.

På forhånd tak - Rourke :-)
Avatar billede The_Buzz Novice
30. november 2010 - 22:24 #1
Denne er meget brugt http://www.openwebware.com/ men virker ikke i Chrome.

http://tinymce.moxiecode.com/examples/full.php denne er derimod ret god!
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
30. november 2010 - 22:49 #2
Jeg forstår ikke spørgsmålet på samme måde som The_Buzz, men det kan godt være jeg forstår det forkert. Er det en editor til at lave hjemmesider med WYSIWYG?

I så fald vil jeg anbefale MS Expression Web.
Avatar billede Rourke Nybegynder
01. december 2010 - 08:21 #3
Tinymce virker faktisk rigtig godt Buzz og så understøtter den sideskift, specialtegn og lagopdeling :-)

Det jeg leder efter emfr08ab er en editor til at redigere og gemme dokumenter og ikke editor til at lave hjemmesider.
Avatar billede The_Buzz Novice
02. december 2010 - 13:51 #4
Rourke

Så ville jeg da bruge enten Google Docs docs.google.com/ eller Open Office http://da.openoffice.org/