Avatar billede Six Nybegynder
30. november 2010 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Htc desire - Konstant Rød LED

Hej eksperter.

Jeg kom til at give min HTC desire et bad i energidrik og nu er den lidt underlig - Det kan man vel forvente ;D

Men - Når jeg tager batteriet ud og sætter det i, igen - Så er det som om der ingen problemer er med den overhovedt - indtil den første gang "slukker" skærmen, så kan jeg ikke få lov at live den op igen, med mindre jeg får en sms, eller der er en der ringer.

Min led lampe lyser konstant rødt og det er somom tænd/sluk knappen til venstre oven på telefonen er sat helt ud af spillet.

Spørsmålet er nu, kan den reddes? Skal den til reperation og renses eller betyder den konstante røde led at den er gået på "nødprogram" ? - Det er jo lidt underligt at den spiller, når jeg tager strømmen og sætter det til igen. På forhånd tak
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2010 - 22:49 #1
Lad være med at sende den til rep hvor du har købt den hvis væsken er kommet ind i hele telefonen. Det eneste du får ud af det, er at de forlanger +=250kr i undersøgelsesgebyr da den er væskeskadet.
Personligt ville jeg nok afskrive den som tab.

Alternativet er at henvende sig til en uautoriseret reparatør og høre om de kan tage et kig på den. Men igen, så hav pengepungen klar.
Avatar billede Six Nybegynder
03. december 2010 - 19:34 #2
Hey chalde - jeg tror den bliver afskrevet, medmindre min forsikring vil tage en reparation :) Smid lige svar
Avatar billede chalde Seniormester
05. december 2010 - 11:51 #3
Bare behold point :)
Avatar billede Six Nybegynder
05. december 2010 - 19:12 #4
Jeg takker :)