Avatar billede Rune Sommer Mester
29. november 2010 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tildel flere points end først afgivet - kan man stadig det?

Jeg har oprettet et spørgsmål som jeg ville give 30 points for.
Nu har jeg så fået et svar som jeg vil acceptere - men til min overraskelse står der, at svaret kun udløser "0" points. Jeg er 85% sikker på, at jeg ikke valgte 0 points for svaret, så jeg ved ikke lige hvad der er gået galt.

Kan jeg ændre antallet af points jeg vil uddele til det korrekte svar, så vedkommende kan få de 30 points, eller skal jeg igennem bøvlet med at oprette en ny tråd, lade svareren svare endnu engang og så tildele pointsene i den anden tråd?
Avatar billede Rune Sommer Mester
29. november 2010 - 16:30 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2010 - 16:40 #2
Hej thorun.
Tråden står på en eller anden måde kun til 0 point.
Som jeg ser det har du fået hjælp i tråden, og du gør følgende:
Lukker den oprindelige tråd ved at acceptere det svar der er lagt.
Opretter en ny tråd med de point du vil give til hjælper, i den samme kategori som oprindelig. I den nye tråd skriver du point til
"brugernavnet på hjælper" og henviser til oprindelig tråd.
Sådan er det beskrevet i FAQ
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-3
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2010 - 17:02 #3
Denne tråd, der lægger du selv et svar i dit næste indlæg, og accepterer dette. Grunden til dette er at dit spm omhandler brugen af Eksperten, og at de som udgangspukt er gratis.
Avatar billede Rune Sommer Mester
29. november 2010 - 17:02 #4
Synes jeg havde støvet FAQ'en igennem (point-delen hvertfald), men faldt ikke over denne, som du linker til. My bad :(

Men: læg et "svar", hvis du vil have de 30 points for dit svar :D
Avatar billede Rune Sommer Mester
29. november 2010 - 17:03 #5
Oho.
Jeg lægger et svar så. (og jeg er tilsyneladende lige 30 sekunder langsommere til at poste end du... :D  )