Avatar billede leifkrarup Nybegynder
29. november 2010 - 13:28 Der er 4 kommentarer

google søgefelt i ei 8

Jeg kan ikke vælge google som søgemaskine i søgefeltet i højre hjørne ved siden af url feltet.
Når jeg prøver at finde andre søgemaskiner bliver jeg dirigeret til microsofts addonns hjemmeside men den er ude af drift...gør jeg noget forkert?
Avatar billede wanze Nybegynder
29. november 2010 - 13:38 #1
Går ud fra at du snakker om Internet Explorer (som jeg desværre ikke har til rådighed), men hvis Microsofts Addonhjemmeside er ude af drift, så er det jo nok der fejlen ligger. Prøv igen senere.
Avatar billede wanze Nybegynder
29. november 2010 - 13:39 #2
Desuden har du placeret dit spørgsmål forkert. Eksperten.dk->Fejl handler om fejl på selve Eksperten.dk.
Avatar billede leifkrarup Nybegynder
29. november 2010 - 13:42 #3
Ok! sorry
Avatar billede leifkrarup Nybegynder
29. november 2010 - 13:44 #4
Ja!...synes blot det er underligt at en Microsoftside er nede i 3 dage. især når den supporterer deres eget produkt i.e 8