Avatar billede tobiasp Nybegynder
29. november 2010 - 10:57 Der er 4 kommentarer

Grafikdriver til HP Pavilion dv6000 (dv6652eo)

Hejsa!

Jeg har en HP Pavilion dv6000 (dv6652eo) Entertainment PC, som blev købt i 2007. Den blev købt med Vista 32-bit og nu har jeg installeret Windows 7 32-bit.

Til tider blinker skærmen, og der står "Skærmdriveren stoppede med at fungere, og er nu genstartet". Somme tider fucker den helt op, og efter et par minutters ventetid med blinkende skærm, får jeg BlueScreen.

Jeg har søgt alle mulige steder på google.dk, har endda fundet en tråd herinde, men den er forældet og de links der ligger derinde fungerer ikke længere. Vil gerne finde en ny driver, men har ikke haft heldet med mig.

Håber man kan få svar :) Tak
Avatar billede patrickr87 Nybegynder
29. november 2010 - 11:20 #1
Du kan ikke finde din driver herinde?

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Avatar billede tobiasp Nybegynder
29. november 2010 - 13:03 #2
Nej.
Har prøvet at finde ud af hvilket grafikkort der sidder i, men det er sgu svært at finde ud af. Har hørt at det skulle være GeForce 7150M eller GeForce Go 7200, men ingen af dem virker :/ .
Avatar billede peterjohn Nybegynder
29. november 2010 - 19:52 #3
prøv at hente Game booster, Game booster kan finde hvad og hvilke drivere din computer skal opdateres og henviser dig til siderne driverne skal hentes
Avatar billede tobiasp Nybegynder
29. november 2010 - 22:28 #4
Jeg har prøvet Game Booster, og det fandt også en enkelt ting til mig, men det har ikke hjulpet.
Jeg fik samme fejl kort efter jeg havde startet et spil, "Skærmdriveren stoppede med at fungere, og er nu genstartet", eller i noget i den stil.

Men har lagt mærke til at der står "...for Windows Vista" nede i det med småt som også står på fejlmeddelelsen. Hvis jeg finder en ny driver og installerer den, deaktiverer den så automatisk den gamle? Eller skal jeg ind og rode efter den Vista-kompatible driver og fjerne den selv?