Avatar billede Teknikblind Juniormester
27. november 2010 - 01:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mit tdc / Tdconline

Hejsa,

jeg har netop renset en bærbar til min datter, som nu skal have glæde af vores TDCplay, men nu viser det sig, at jeg ikke kan logge på TDCplay med mit brugernavn og password.

Det virker på mine 2 andre computere. en bærbar og en stationær. Har prøvet at ændre koden, men ligemeget hjælper det uanset om jeg er logget på med een af de andre eller ikke.

Kan nogen sige mig hvad jeg skal gøre?
27. november 2010 - 01:42 #1
.. hvad siger/skriver den da lidt mere præcist ?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. november 2010 - 09:31 #2
Så vidt jeg husker beder TDC play om at installere et ActiveX objekt når du kommer ind på siden første gang.
Hvis du har accepteret det, så skal du sørge for at Java og Flash er opdateret.
Java: http://www.java.com/en/download/ie_manual.jsp?locale=en&host=www.java.com
Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP
Avatar billede Teknikblind Juniormester
27. november 2010 - 10:38 #3
Hej AViGu
jeg har installeret begge programmer nu og genopstartet, men ingen ændring.

Hej Karise_larry,
jeg trykker på log in, taster brugernavn og password. Kan se den søger ind på loginsite, ligesom det virker på mine øvrige computere, men når den er færdig, står der stadigvæk log ind oppe i højre hjørne. Den kommer ikke med nogen fejlmeldning eller noget?

Meget mystisk.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
27. november 2010 - 10:43 #4
Hej Igen,

prøvede lige at taste forkert password og med det samme kom fejlmeldingen "login mislykkedes", så det ser ud til den accepterer mit password, den lukker mig bare ikke ind.
Avatar billede komsam Juniormester
27. november 2010 - 10:58 #5
Ring TDC, du har måske brugt din kode for mange gange til at den vil fortsætte, i stedet for at bruge masser af tid på at prøve, prøve... MEN jo du er ikke den eneste der har haft dette problemm. Håber de hjælper.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
27. november 2010 - 11:10 #6
Hej komsam,

men hvorfor virker koden så stadigvæk på mine andre computere. Kan de tracke hvilken computer jeg bruger?
Avatar billede komsam Juniormester
27. november 2010 - 12:03 #7
Hej
Ved ikke men burde vel være underordnet da du som abonn. har ret til flere tilslutninger. Ville nok lige checke her.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede Teknikblind Juniormester
27. november 2010 - 13:18 #8
Hej Komsam,

det er hermed gjort og alt viser grønt. Dvs. alle opdateringer af programmer er i ordren.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
20. december 2010 - 23:53 #9
Hej Komsam, kom med dit svar og du får de 60 point. Jeg ringede til TDC. De var ret uforstående overfor problemet, men foreslog mig at downloade google chrome, og prøve at logge ind den vej. Det lykkedes faktisk, så nu kører TDCplay på hendes computer ved at hun bruger google chrome som browser.
Avatar billede komsam Juniormester
21. december 2010 - 00:10 #10
Hej tonboy
Dejligt at kunne hjælpe, OG dejligt med løsningssvar. Glædelig jul.
MVH
komsam
Avatar billede Teknikblind Juniormester
21. december 2010 - 06:43 #11
I lige måde
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
31. januar 2011 - 00:24 #12
Jeg vil lige sige - jeg havde samme problem på en pc - godt nok en 4-5 måneder siden.

Jeg havde ikke prolemer andre steder - heller ikke andre pc'ere!
Tog jeg en kollegas pc, magen til den jeg prøvede med - ja så var der intet problem.

Begge pc'ere var styret af overordnet it og derfor med samme opdateringer og versioner af java of flash!

Jeg afinstallerede IE8 - installerede igen!
Intet nyt!

Det endte faktisk med, at jeg fik IT til at re-etablere min pc.
Derefter spillede det bare - selv fra IE8!

Mystisk! og træls at skulle re-etablere.