Avatar billede chrisser1234 Nybegynder
20. november 2010 - 22:09 Der er 5 kommentarer

Nyt batteri til dell bærebar

hej der ude:-) jeg kunne godt tænke mig at købe et batteri til min dell i for alt hvad jeg ved om den:
dell latitude cpt s600gt
ca.200-500 megabyte i ram(kan ikke huske processoren)
windows xp home...sp2
10-14 volt til batteri
19-20 volt strømforsyning

det er vel noget af det. har ik batteri boxen så jeg bare kunne skifte selve batterierne.men batteriet skal ik være så dyr :-| har set nogle til 600-700 kr.

håber i kan hjælpe :-)
Avatar billede 2Mida Praktikant
20. november 2010 - 22:20 #1
Jeg har handlet med http://www.batterier.dk/ et par gange - med fordel... de har vist det meste.
Avatar billede lenny_dk Nybegynder
20. november 2010 - 22:30 #2
æh, jeg forstår ikke helt alt hvad du skriver?
Men jeg har også en dell - man kan købe forskellige løsdele som kabler, batterier og lign. på dell's hjemmeside. Men du kommer nok til at betale kassen for det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 22:36 #3
haha

Forstår du ikke at manden siger du skal se på www.baatterier.dk efter et batteri til din model?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. november 2010 - 22:42 #4
john_stigers >> Det er spørgsmålet lenny_dk ikke helt forstår.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 22:56 #5
aha og det er så mig der sover ;)

Sorry!