Avatar billede Slettet bruger
16. november 2010 - 23:50 Der er 3 kommentarer

Programmør søges til partner i en social web site

Jeg som er socialpsykolog og leder efter en IT programmør som kan kode asp. net. C#. Hvis du ikke kan eller vil kender du så en der kan. Jeg tilbyder dig en alle tiders chance for at være med som partner. Min portal er meget værd.

Jeg står pt. i en uheldig presset situation. Jeg har gennem flere år udviklet en web site portal der tilmed næsten er færdig lavet. Jeg har desværre mistet min IT partner.
Det er en social kommunikations portal, hvor man kan søge sociale relationer gennem behov og interesser for alle voksne. Vi er så heldige at vi har medvind - at der er forskning og medier der netop beskæftiger sig med det emne fortiden. Hvilket jeg kan fortælle meget mere om hvis du er interesseret og vil tale om det.

Vi har allieret os med et stort anerkendt kommunikationsbureau, som kan men også vil markedsfører den meget snart så vi kan komme op i de store medier. Mediemæssigt har vi i den grad vind i sejlene. De læner sig op af storyline i forhold til ny forskning og politiske udtalelser.

Vi har videre udviklet på websitet hele det her år som ligger på en test link.

Håber at hører nærmere fra dig.

Såfremt, skal jeg naturligvis nok fortælle hvem jeg er og vise dig og fortælle om mit web site.

Mvh

Vivi
tlf. 28947100
vh@stofanet.dk
Avatar billede bkp Nybegynder
17. november 2010 - 07:26 #1
Hvor meget arbejde ligger der i opgaven?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 00:24 #2
Hej

Jeg kan ikke sige præcis hvor meget tid der er fordi alt er jo relativt. Men jeg tror jeg kan tippe at det måske tager ca. 150 timer. Men jeg vil helst tale med dig så kontakt mig gerne på anden vis.
Avatar billede bkp Nybegynder
01. december 2010 - 08:59 #3
Jeg må hellere takke nej, da jeg har alt for meget at lave, håber du finder en.