Avatar billede d9ha2 Nybegynder
15. november 2010 - 10:02 Der er 1 løsning

Åbne fil på netværksdrev fra Outlook

Jeg vil gerne lave en form for automatisk bestilling af kantinevarer, når man man starter en mødeindkaldelse. Jeg forestillede mig, at man f.eks. kunne åbne en bestemt fil på netværket og skrive i denne ved åbning af mødeindkaldelse.

Jeg er ikke den store haj til VBA eller macroer, så hvis nogen kunne hjælpe mig lidt igang ville det være kanon.

Det kunne også være en hvilken som helst anden metode. Det det drejer sig om, er at få dem der booker mødet til at huske at bestille de varer, der skal serveres under mødet.
Avatar billede d9ha2 Nybegynder
26. november 2010 - 08:08 #1
Jeg lukker