Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 22:15 Der er 7 kommentarer

Problemer med mit netværk, Hjælp ?

Hej

Jeg har et problem, som er at jeg har 3 bærbar pc'er der det køre henholdsvis "vista" og "win7" som logger af og på nettet, nogle gange kan man komme på hjemmesider, som facebook og eksperten osv.
og andre gang kan jeg ikke komme på hjemme sider, andet end google, hvor jeg også kan søge men kan ikke komme ind på sideren der bliver fundet.

Denne oppe sætning :

fullrate router som der er sat en trådløs router til, og det var det.
har kørt med denne opsætning i lang til og her de sidste par uger er problemet opstået.
12. november 2010 - 22:55 #1
Velkommen til E. ...

SLUK HELT alle enheder i 'kæden' i >30 min.
Monter/tændt igen og prøv så ...
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 18:11 #3
TAk for svar begge to, men det med at slukke opsætningen havde jeg prøvet på, så det hjalp ikke så meget.

men "treatmenice" dit svar hjalp mig vidre Tak
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 18:13 #4
hvordan giver jeg point ?
13. november 2010 - 18:29 #5
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 19:19 #6
okay tak for det :D
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2010 - 20:57 #7
ok