Avatar billede m-deleuran Nybegynder
12. november 2010 - 18:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Var nok en smule nærig med point, det er jo et svært spørgsmål vedr. Travelmate 7730G

Vedr. tidligere spørgsmål ang. Travelmate 7730G.

The system board has one Hardware Open Gap for clearing
the password check.

Mvh.

M-deleuran :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 19:03 #1
Opret et ny spørgsmål i fri-debat med et link til det oprindelige spørgsmål og helst med "navne" på de eller den person som du vil give ekstra points.

Husk så at lukke dette spørgsmål selv, så der er lidt styr på det :-)
Avatar billede m-deleuran Nybegynder
12. november 2010 - 19:34 #2
Hej Jape44 :-)

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener? :-)

Mvh. M-deleuran
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 19:40 #3
Jeg går ud fra at du gerne vil tildele nogle flere points til de medvirkende i det oprindelige spørgsmål. Så er den rigtige måde at oprette et ny spørgsmål i Fri-debat med angivelse (link) til det oprindelige spørgsmål. Ellers er der ingen der kan finde ud af hvad du vil.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2010 - 19:42 #4
Det han mener er at der ikke er henvisning til den tråd, du har haft spørgsmålet i, og du har heller ikke skrevet hvem du stiler pointene til.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2010 - 19:46 #5
sorry. Kan se du har oprettet den med 60 point også, hvor du ikke har fået respons.
Jeg tror det bedste her, er at lukke begge spørgsmål, og oprette et nyt med de rigtige oplysninger og point.
Avatar billede klaudi Ekspert
13. november 2010 - 09:19 #6
Det er vist på side 19, skru låget af til "Main harddisk bay"
pil hdd ud, neden under skal du kigge efer et hul (Short) som skal kortsluttes med spidsen af en flad skruetrækker

læs resten på side 168 i det link du kom med
Avatar billede m-deleuran Nybegynder
14. november 2010 - 23:22 #7
Hej alle sammen :-)

Er der nogen der prøver at fjerne deres fingeraftryks kort læser, og kommer til at stå med problemet; en sort skærm der ber om en BIOS adgangskode, som man absolut INTET kender til, så er der her en løsning:

http://www.whatsmypass.com/

Denne kode service kostede mig den kæmpe sum af 55 dkr betalt pr PAYPAL.
Nu virker min Pc til 7.000 dkr igen :-)))))

Jeg vil give mine 200 point til "Treatmenice", da det var igennem denne person at jeg fik sporet mig ind på en software løsning af mit problem.
Tak for hjælpen "Treatmenice".

Mvh. M.Deleuran :-)
Avatar billede m-deleuran Nybegynder
14. november 2010 - 23:28 #8
Tusind tak til jer alle sammen på "Eksperten".

Det er fedt at vide, at man så hurtigt får hjælp, støtte og gode forslag til løsninger på de PC problemer der u-undgåeligt vil opstå fordi vi ikke kan lade være med at pille ved vores pcer :-)

Keep up the good work !!!!!!
Mvh. M.Deleuran
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 14:18 #9