Avatar billede 596 Nybegynder
12. november 2010 - 18:02 Der er 4 kommentarer

Overførsel af videofiler til Netgear readynas duo (500gb) virker ikke...

Er der en der kan hjælpe mig med følgende: jeg har en Netgear readynas duo (500gb), men kan ikke ligge film o.lign. over på den. den kommer med følgende meddelelse efter 10-20 sekunders tid: "Det er ikke muligt at kopiere (Filen). Det angivne netværksnavn er ikke længere til rådighed." Hvordan kan dette problem afhjælpes?

Det skal lige siges at jeg uden problemer kan overfører mapper med musik, billeder og programmer til Nas'en...
Avatar billede nugga Nybegynder
12. november 2010 - 18:07 #1
Det er ikke sådan at du forsøger at overføre filer over 4gb til en fat32 partioneret harddisk?
Avatar billede 596 Nybegynder
12. november 2010 - 18:53 #2
Problemet syntes at opstå, uanset størrelse, når filen ligger i en mappe(!?). når videofilen overføres alene er der ingen problemer, men når den ligger i en mappe eller kopieres med andre videofiler opstår problemet...
Avatar billede nugga Nybegynder
13. november 2010 - 13:51 #3
Det lyder for mig lidt som et netgear relateret problem.
Jeg ville forsøge mig inde på deres forum http://www.readynas.com/forum/ måske er det en gode ide lige at bruge søge funktionen inden du opretter en tråd.
Avatar billede 596 Nybegynder
15. november 2010 - 15:49 #4
@nuggi: det er ikke sådan at problemet opstod i lørdags og at jeg med det samme oprettede en tråd herinde. Det er noget jeg har bøvlet med det sidste halve års tid - og ja, jeg HAR været inde på netgears forum (foruden at Google på kryds og tværs), men kan ikke finde løsningen på mit problem...