Avatar billede Der_Frage Nybegynder
09. november 2010 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Telefoni muligheder?

Hej

jeg har en kunde som har et telefonisystem (moderne), de oplever at telefonen ringer helt ud efter en omstilling og nogle gange stilles man forkert om, men kan ikke stilles tilbage til
omstillingen/receptionen. Der ikke integration til kalender / Mail.

Kan i give et bud på hvilke muligheder man evt. har?

Mvh.
Avatar billede webweaver Praktikant
09. november 2010 - 23:49 #1
Programmeringen i telefoncentralen/telefoncentralen fysisk evt. Den styrer showet.
Avatar billede Der_Frage Nybegynder
10. november 2010 - 13:22 #2
Tjaa - jeg havde nok luret, at det var der mulighederne ligger :-) , men hvad kan man ellers tænke sig?

Integration til mail / kalender, mobil, callcenter, bookingsystemer....?
Avatar billede Der_Frage Nybegynder
24. november 2010 - 09:27 #3
Ok - det ser ikke ud til der er flere svar - så jeg lukker den...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester