Avatar billede Mcfrost Nybegynder
04. november 2010 - 11:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til afinstallering af office 2007

Jeg har problem med at afinstallere office 2007 og vil gerne refere til forrige spørgsmål med nogenlunde samme problematik
http://www.eksperten.dk/spm/880092

Jeg har downloadet ccleaner men det virker ikke. Jeg har prøvet office's eget dignostic program (virker heller ikke),
Office lå på computeren da jeg købte den og har derfor ikke en installationscd der kan hjælpe.

Jeg prøvede at "resette" aktiveringskoden og slettede i den forbindelse registreringsnøglen digitalproductid og productid (Indrømmer gerne at det var i forbindelse med at jeg prøvede at cracke programmet).

Er der nogen der har flere løsningsforslag (evt nogen der kan fortælle mig om jeg kan gendanne registreringsnøglerne og om det overhovedet ville hjælpe)
04. november 2010 - 11:08 #1
Lige en hurtig: Hvorfor vil du AFINSTALL 2007 ?

Husk at fortælle under hvilket styresystem:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Mcfrost Nybegynder
04. november 2010 - 11:15 #2
Jeg har vista.
Jeg vil gerne afinstallere fordi jeg ikke bare vil have office som viewer men som fuldt funktionelt program. Da det ikke lykkedes at cracke det vil jeg bare installere open office istedet og så har microsoft office ikke noget at gøre på min pc.

Fejlmeddelsen lyder:
Installationsprogrammet kan ikke fortsættes, fordi en påkrævet fil er beskadiget eller ikke tilgængelig. Kør installationen igen fra den oprindelige kildedisk eller overførselsplacering.
04. november 2010 - 11:58 #3
Hmmm...at cracke det ...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html - prøv den afinstaller ? Vælg FREE versionen.
... HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede irminger Praktikant
04. november 2010 - 12:42 #4
Prøv at køre denne :

MsiExec.exe /X{90120000-0011-0000-0000-0000000FF1CE}

fra "kør"

mvh
irminger
Avatar billede Mcfrost Nybegynder
04. november 2010 - 13:02 #5
Handling kun gyldig for produkterr der er installeret i øjeblikket
04. november 2010 - 21:33 #6
... så må vi æde den manuelt

---

Slet mappen ->
C:\Program Files\Microsoft Office\

Med CCleaner - værktøjer - Find "Microsoft Office 2007 *" - [Slet element]

Med CCleaner - Renser - TILklik [Start menu genveje) + [Skrivebordsgenveje]

Manuelt slet mappen
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Microsoft Office\

Generel oprydning med CCleaner - specielt [Register]

---
Avatar billede Mcfrost Nybegynder
05. november 2010 - 09:28 #7
Ja så er den i hvert fald slettet (håber det hele kom med)... Mange tak.

Som det sidste kan du så fortælle hvad man skal kigge efter for at få det hele med. Er det generel bare indholdet i programfiles og programdata og så lige et register sweep?

Smid svaret i et svar og så er der point
05. november 2010 - 11:08 #8
... jooooo - der KAN være 'noget' i \Windows og/eller \Windows\System32 - men fred være med det *S*

Check/slet også
\users\[Bruger]\Application Data\Microsoft
(Eller noget i den retning...)
05. november 2010 - 11:08 #9
Ping...

(Dette er så et [svar]..)