Avatar billede dejligeanders Novice
02. november 2010 - 08:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jerg ikke åbne mozilla

Hej Eksperter

Jeg har windows 7 og bruger Mozilla Firefox (har seneste version).

Det virker for det meste fint, men så pludselig vil det ikke åbne igen. Kan have siddet og været på internettet, og så have lukket mozilla ned, for derefter senere at vil åbne det igen... men så kommer det ikke noget vindue op. Den loader lige 2 sek som normalt, men derefter sker der bare ingen ting.

Hvad gør jeg får at få det til at virke hele tiden?

Hvis jeg så slukker computeren og tænder den igen, så kører det som regl fint!

Har iøvrigt tjekket joblisten for om det måske kørt i baggrunden, men den viser ingenting!
Avatar billede 220661 Ekspert
02. november 2010 - 08:45 #1
Har du forsøgt at fjerne Firefox (tilføj fjern programmer), og installeret den på ny?
Hent den nyeste version på deres hjemmeside:http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede dejligeanders Novice
02. november 2010 - 09:09 #2
Ja, det har jeg prøvet, det hjælper ikke.
Avatar billede dejligeanders Novice
04. november 2010 - 09:25 #3
Ikke længere nødvendigt, har købt ny computer!

Tak alligevel